Appreciate me and fell sorry for me

Hej, såg parlamentet i går och då sa de att man inte ska ha påhåpp i politiken utan att man ska ha det på bloggar i stället så jag tänkte börja med att hoppa på min cyckel, efter skolan så cycklade jag med filip och om man gör det så får man automatiskt en mördarbackae mot sig, den är hämsk nog när det bara är asfalt där men nu var det så att någon ond terrorist och ogärningsman som hade hällt is i backen och då var det så att jag cyklade uppåt och framåt och då kommer cyckeldjäveln och far åt andra hållet så jag ramlade och stukade handleden (nu vill jag ha lite medlidande och inte bara ägd kommentarer).

Jag borde få nobelpriset igen för att jag har listat ut varför vissa personer går omkring i xxl på all kläder, det är ju för att de är så, låt oss säga lite utrustade och då vill de dölja det genom att ha säckiga byxor, likadant med de som har säckiga tröjor, de vill dölja sina icke magrutor, sedan finns det ju personer som har minimala t-shirtar för visa sina "magrutor" det är bara pinsamt.

Tillsist vill jag bara säga att jag har invitat en nu person till denhär bloggen, oj nu lät det nördigt, men iaf så är det mitt "span" så jag hoppas att hon läser det här och bara för att hon ska veta vem det är så tänker jag säga att du sa att du nog skulle kolla in på den och jag hoppas att du till skilnad från alla andra kommenterar, på tal om det så var det där en pik till alla som inte kommenterar. Men iaf, om du läser detta så kan du ju ta åt dig och känna dig lite omtyckt. =)

                                //Nobells fredspris till Moi: Linus

Kommentarer
Postat av: maria

det gör ont. ont. ont.=(

men jag måste dra till med ett ägd. (A)

2009-03-23 @ 19:30:47
URL: http://mariasteen.blogg.se/
Postat av: emma

ÄGD. Ursäkta mig för min totala avsaknad av medlidande. Sånt ligger inte i min natur. Nu ska vi se vem ditt s.k span är : D

2009-03-25 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0