utbrottsinlägg till anonymcooling

Ett inlägg specificerad till den coole anonyma fegisen:
Vi vet vem du är och vi skämms, och då menar jag SKÄMMS när vi läser dina kommentarer. dom är såhäääär omogna och såååhär taskiga. och du är ju såhääär feg som inte vill stå för det att stampa ner andra.
Och jag vill verkligen att du ska veta och varken jag eller emma kommer att dissa linus för dom sina kommentarerna du skriv, vi vet endå att det är det du är ute efter. men nej, så är det verkligen inte. Vi kommer bara bry oss såhääääär mycket mer. sen är det ju såhär att jag och emma har gått dagis med varann enda sen 11 år tillbaka, och sen så började vi två på dagiset som är här på sunnanåförskolan och där gick vi ju med linus. Så det är sjukt att försöka splittra oss tre för dig som vi kännt i knappt 1 år, eller hur?
sen är det ju såhär att jag tycker att du ska sluta skämma ut dig, annars blir väll bloggen lösenordskyddad!

Du borde lägga ner innan vi skriker för världen vem du är, men så taskiga är vi faktiskt inte, men det är onödigt att du skämmer ut dig mer än vad du redan gjort. 50% av läsarna vet ändå vem du är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag försöker inte splittra på er!

Hur kan du tro det?!

Jag vill ju bara skrämma Linus lite gran för att han skrev om mig.

Och jag vet att han skrev om mig.

Det förstår man ju redan på rubriken.

Och om ni inte förstod att det var jag som skickade dom anonyma kommentarerna skulle ni ju inte ta det här på så stort allvar.

Det är ju ni som är dumma!

Öppna ögonen istället för att skapa er egen lilla värld. Jag vill inte bråka med någon av er.

Men det verkar som om ni bara gjorde den här bloggen för att frysa ut mig.



P.S jag behöver inte skriva vem jag är. Alla vet redan vem ni Dissade ut totalt. Till och med Lärarna undrade vad som hänt. Och jag vet faktiskt inte vad som hände.

2009-03-02 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0