The future is here!

Hej, jag hade tänkt snacka om något annat nu men eftersom att jag har någon anonym person som har tänkt förstöra mitt liv om det så är det sista den gör så kan jag uppenarligen inte släppa ämnet. Jag tänker bara upplysa dig om att jag har lärt mig att spåra IP adresser nu. Så det ger inget nu att du är annonym, jag vet vars du bor, och jag vet till och med vad du har för bredbands leverantör, det är lågt Btw. Jag tycker att du är feg som hotar mig utan att våga säga vem du är. Och jag kanske hatar dig med.

Men nu ska jag snacka om något roligare, jag var på hockey i går och såg Aik förlora men det var inte det som jag ville snacka om. Jag täckte på, hög klubba, det heter ju High sticking på engelska men klubborna görs ju inte av trä längre så det borde ju heta high plastick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAah, Du tror säkert att det inte finns en anledning att jag ''hotade'' dig. Du skrev ju skit om mig.

Och jag ville bara skrämma dig och visa att jag är ingen att leka med. Och om du vet vem jag är kan du ju Skrika ut det över hela världen. Jag bryr mig inte. Jag är redan kvitt med dig.

2009-03-01 @ 12:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0