test igen?

Jag ville också, ju.

Namn: emma
Piercingar: -
Tatueringar: -
Längd: eheh. 168. ehe.
Skostorlek: 38-40 typ.
Hårfärg: cplol? brunblond av något slag.

Är du kär i någon: nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: haha alltså du anar inte!
Tänker du på självmord: i stort sett hela tiden! fast inte seriöst då. (Y)
Tycker andra att du är attraktiv: haha kan väl inte jag svara på :(
Dricker du: nej
Använder du droger: musik : D
Röker du: ew nej.
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: ingen.
Vad är du rädd för: meh...jag vet inte
Gillar du att tvätta: nepp
Gillar du Berg-och-Dalbana: hatar alla slags karuseller!

Senaste...
Film du hyrde: kommer inte ihåg.
Film du köpte: inte det heller.
Låten du lyssnade på: i bet you look good on the dancefloor - arctic monkeys
Låten du hade på hjärnan: kommer inte ihåg, förmodligen något random.
Låten du laddade ner: har inte nedladdningsprogram
Personen du ringde: mamma
Tv program du tittade på: du är vad du äter
Personen du tänkte på: din mamma. heh. :c

Favorit...
Mat: pasta, tacos typ
Låt: HAHA. alltså. det går inte.
Sak: datorn tror jag
Sport: sport är överskattat. ):
Dryck: vatten antar jag
Kläder: många
Film: harry potter, edward scissorhands, twilight osv.osv.
Bil: men EH

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: nej, tror inte det
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nej

Antal...
Gånger du varit kär: vet inte
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte
Hjärtan brustit på grund av dig: men jag vet inte!
Tjejer du kysst: inga
Personer från grundskolan du har kontakt med: går fortfarande i grundskolan. tror jag. eh.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ nästan varje födelsedag  </3
Ärr du har på kroppen: typ väldigt få?
Ska bli skoj: sommarlov
Ska inte bli skoj: mycket. jag är en negativ jävel.
Sparar till: ingenting, fast jag är rik ändå.
Väntar på: sommarlovet
Pålägg som gäller: vadå pålägg som gäller?! fan vad...fult :(
Dagens dryck: mjölk

Senaste...
Bok du läste: danslärarens återkomst eller vafan
Personen du fick mail av: gratissms.se
Personen du fick brev av: lisette tror jag
Personen du fick sms av: nika
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: ben and jerrys

Vad har du gjort idag: skola
Var det kul: rätt så
Brukar du svära mycket: ja, sug. :(
Hur tidigt stiger du upp: 06.30 på skoldagar. mer eller mindre.
Gillar du att slåss: nej?
Vad ska du göra ikväll: sova.
Är du seriös: alltså...nej. eller det beror på.
Vad är du allergisk mot: inget typ! eller ja citrusfrukter
Var har du ont: ingenstans just nu
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: nej. (Y)
Favorit serie: ser typ nästan inga. eller...skins!

Håkan Hellström eller The Ark: håkan hellström!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: åh det går inte. både och.
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: beror på
Är du glad nu: yes
Var du glad igår: delvis
Känner du nån som jobbar på sjukhus: mamiiiii!
Vad dansar du till: i don't dance :(:(:(
Stockholm är: mums
Göteborg är: mums
Kan du sjunga: neeej
Spaghetti eller makaroner: spaghetti tror jag
Ett land jag helst vill besöka: usa kanske. eller något sånt. : D







Kommentarer
Postat av: vickeJ

linus checka min blogg jag gjorde testet

2009-03-22 @ 19:35:01
URL: http://vickej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0