Story lesson.

Hej, jag kom att tänka på en sak, Hitler var homo. Allt tyder ju på det, eller hur? Jag menar han dödade ju judar, det är ju jävligt bögit. Då finns det ju mäniskor som är viktigpettrar som säger, men han hade ju fru och barn. Men det är ju bara en cover. Det är ett cover att han dödade alla homosar också. Men allvarligt jag vet inte om han var det men det är ju typ kyrkans argument för att de inte vill viga homosar. Man ba: Varför vill ni inte viga homosexsuella? Och de ba Men vi kan ju inte göra det för att Hitler var bög och det går ju inte för då skulle vi ju typ erkänna att det han gjorde var ok. Men har ni några bevis? Näe men endå. Alltså jag blir så sur. Kan man inte bara införa en lag som säger att de måste viga homosar? 

Kommentarer
Postat av: emma

erkänn att du gillar våra morgondiskussioner ;D

2009-03-09 @ 15:41:31
Postat av: Sara

Hurså? Har du tänkt viga dej eller? ;P

2009-03-17 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0