Så jävla fel!

Till, jag vem tror ni? du vet inte vem det är jag skrev om, för att den personen läser inte våran blogg, och jag tänker värkligen inte gå ut med ditt namn, det får du göra själv, om du vågar, anars får du leva med att du är en fegis som inte vågar står för det du säger. Jag tänker inte hänga ut dig, jag hänger inte ut de som inte värkligen förtjänar det, men du är jävligt nära att bli bannad från våran blogg, jag är inte ond, ja försöker inte sabba någons liv men jag är ju mänsklig så jag kan bli arg och skriva saker om folk men jag skrev inte om dig. Om du tror att jag tänker sluta bogga och sluta hoppa på de som förtjänar det så misstar du dig grundligt.

                                                                                                        //Linus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte vågar säga vem du skrev om.

Säger inte jag vem jag är.

Du är minst lika ''feg'' själv.

2009-03-01 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0