Plastic bastards

Hej, tack för alla kommentarer, bara typ fem men endå. Jag hoppas bara att mitt "Span" tycker som ni. Men iaf, jag har varit och köpt nya sockar för typ evigheter sedan så nu skulle jag öppna förpackningen som de kommer ifrån. Jag vill inte säga var jag har köppt dem men på Host & hMmmm. Iaf så skulle jag öppna dem och då är det någon ond terrorist och och ogärningsman som har varit framme och alltså i ställe för att sätta en sådandär plastsak så sätter de typ en på två par och sedan har de typ tejpat ihop tårna på sockarna. Det tog mig tio min att öppna sockpcketen. Och jag tycker inte att det är så smart att göra så av företaget för att innan man har fått upp packet jäveln så hinner de ju gå i konkurs. Det tänkte ni inte på eler hur ***? 

Det var den normala biten, nu kommer vi till den värkliga biten, jag undrar finns det några sådana här typ föreningar man kan gå på som botar avundsjuka? Jag är typ missbrukare. Jag vet att det är typ normalt att vara avundsjuk men det är det inte i mitt fall, jag är typ avundsjukoholick eller nått. Jag är avundsjuk på ALLT. DET kan värkligen inte vara normalt.

                      //Linus

Kommentarer
Postat av: :P

Eh.. nä det är inte normalt, det har du rätt i.. men det gör inget, då matchar det iaf din personlighet. ;P

Sorry, jag vet, jag är inte snäll, men det är mitt jobb, tyvärr. :S :P

2009-03-18 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0