Parallel Universe

Hej, jag har en fråga till alla tjejer: Gillar tjejer bara killar som har byxorna nere vid knärna, xxl på kläderna, kommer försent till alla lektio´ner, aldrig gör lägorna och har IG i alla ämnen? Jag behöver tips för att nu ska jag stå för att jag har ett span men jag tänker inte säga vem det är före jag har pratat med henne. Om det nu är så att tjejer bara gillar sådana killar så kommer jag nog att annama emmas linje... Men ni behöver inte fråga vad hon heter, följ bloggen om ni vill veta för att här är första stället jag kommer att skriva det på sen jag har snackat med henne. Jag kan säga att hon inte läser denna blogg av ågon anlednig som hon vet bäst själv och hon va med i Pite och sen tänker jag inte säga något mer.
OBS!: Detta är inte ett PR trick, jag tänker stå för dethär den här gången. Föra gången var det kanske ett PR trick eller så var det samma person som nu och jag bara hittade på det för att jag inte ville stå för det men det låter jag vara osagt.
I'm back and I'm dangerus!



                                  //Linus förståss


Kommentarer
Postat av: Fanny

"Gillar tjejer bara killar som har byxorna nere vid knärna, xxl på kläderna, kommer försent till alla lektio´ner, aldrig gör lägorna och har IG i alla ämnen?"



Alltså. Jag vet ju bara att jag gillar en djävla nörd. Som går matte/data, alltså INTE IG i alla ämnen. Fast jag kan inte tala för 14åriga tjejer iofs. Ingen aning vad dem går på. Det har dem nog inte ens själva. Sådeså.

2009-03-11 @ 23:52:54
URL: http://linderborg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Svar 1: Ja.

Fråga 2: Vem?

2009-03-12 @ 16:58:26
Postat av: :]

Det beror ju på.. Kanske om man bara sett personen men nej inte om man lär känna någon. Då behöver det inte vara så. Men seriöst Linus, du skulle nog inte passa så himla bra med den stilen. ;P

2009-03-17 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0