Omoget

För det första så tänkte jag också skriva ett litet svar till den anonyma personen som inte vågar stå för det den säger till/om linus! Tänkte säga att vi 3 gör det hära för att det är kul och att lätta det vi har innom oss som vi vill ska skrivas ner. Så egentligen om man tänker efter så är bloggen en dagbok om livet/vardagen som vi nu har låtit andra också se och läsa, men att komma och säga att "jag ska förstöra ditt liv och det blir det sista jag gör" tycker jag är sjukt lågt och jag förstår inte vittsen heller. Så nu, om du nu har läst det här så tycker jag att du kan ta och sluta hacka på linus och försöka avundsjuka dig på någon annan!

Nu till något annat. Idag är det alltså söndag och jag har suttit och fixat massa foton som låg i byrolådorna, har även hunnit städa litegrann sen igår, men ballongerna får ligga kvar. Puss på mamma och pappa också som köpte världens bästaste födelsedagspresent och kamera, puss på dom.
Mer? hm, sportlov, i love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0