Jobb Helg!

Hej, i dag har jag jobbat första dagen på mitt jobb som jag blev utsedd att ta på mig utan att fråga mig först. Jag käner mig litegran som tjekoslovakiens regering när tyskland förhandlade med england om att få landet. Men jag har jobbatpå hela dagen och det har väll varit ok, jag har gjort ansiktsmålningar. Jag har gjort tre blommor, en clown och en spiderman. Jag har också försökt koppla in videonmed en av platttvapparaterna på arenan men det gick inte men det ska gå imorn om jag pallar. Jag har inte sagt det men jag jobbaar altså i barnhörnan och ungarna är inte lugna med färg.

Kommentarer
Postat av: vickeJ

haha fan due jävligt rolig :D

PS. hon ska flytta till stan !

2009-03-07 @ 11:16:37
URL: http://vickej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0