Fuck society.

Hej, gissa vem som är whannabe Emma och skriver engelska överskrifter som inte har något med inlägget att göra. Vi skapade inte denna blogg för att frysa ut någon, (hej//viktor) det var jag och nika som skulle starta en blogg, och då ville emma också va med, men du har aldrig frågat och nu är det försent.

Jag hatar alla jävla bitch jävla antivirusbög program som anser sig ha rätten att komma och invardera min dator. (svordomar påhittade av viktor jansson) Det påstår också att jag har virus i satorn som jag måste göra mig av med, det har jag INTE.  Plus att om man söker på något på google så kommer det fram en massa konstiga hemsidor. Jag orkar värkligen inte med dessa sidor eller att omformatera datorn. Virus programet går inte att ta borrt plus att det skapar påhittade virus och för att bli av med dessa virusvarningar så måste man betala för att det ska ta bort det. Det kostar typ 1.000$. 
                                Alla jävla virus programsbögar kan ta sig och dra åt h-vete. //Linus och Viktor.

Kommentarer
Postat av: Nika

LINUS, DET ÄR INTE VIKTOR!

2009-03-03 @ 18:57:39
URL: http://nikaf.devote.se
Postat av: vickeJ

bra inlägg linus ;) snygga svordomar i slutet :P

2009-03-04 @ 07:43:01
URL: http://vickej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0