did you really think i'd let you kill this chorus?

ge mig arsenik, för stan är full av tanter och tragik.

Jag måste ha missat grymt mycket på sista tiden, här har det tydligen varit värsta dramat om någon som hotat Linus? Attans bananer att man är inaktiv på fel ställen alltså. Jag tvivlar dock på att den hotfulle anonyme är direkt skrämmande i verkligheten. Fast vem vet, det kan ju vara en läskig gammal gubbe som har vuxit fast i sin datastol och tycker det är skitkul att hota minderåriga bloggare...okej, det var ju inte så läskigt. Iallafall, jag orkar inte gå in så djupt på det ämnet - jag vet inte ens hur det började. Nu är det såhär att jag kommer bo hos min mamma 3 veckor framöver (varav 2-4 dagar med lägenheten för mig själv), och det startar idag. Det är tamefan nice! Jag ska verkligen anstränga mig för att göra ALLT som JAG verkligen VILL göra. Inte följa någon annans planeringar, exempelvis pappas (jag undrar varför jag kom att tänka på honom, HAN tvingar ju aldrig med mig att göra saker! Ojoj, ironin flödar.) Nu ska jag lyssna på musik så in i helvete.

Alla är homosexuella.
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0