-

Det känns verkligen som att jag slits itu på mitten för tillfället. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, förlåt. Gräl är inte min grej och jag står alltid rådlös när det väl händer.

Jag är så äckligt trött på en av mina föräldrar för tillfället. Det finns så mycket som du har så jävla fel i, men du vägrar ju lyssna och då känns det inte så nödvändigt att försöka sitta och förklara för dig att du faktiskt inte sitter inne med alla smarta lösningar och svar. Om du bara kunde hålla käften någon gång - jag är trött på att höra dina fuckade kommentarer om allt och alla. För vet du vad? Jag tog faktiskt åt mig en gång i tiden. Nu har jag börjat inse att dina sjuka teorier inte är något som ska präntas in i mitt huvud. Jag vill kunna skaffa mig en egen uppfattning om saker och nu distraherar du mig ganska ordentligt. Sluta.
Oj, nu blev det personligt. Oh well, ingen tvingar er att läsa, det var mest bara för att få skriva av mig... nu har jag dessutom surat färdigt, så. ^^ Snart borde Ida komma hem.

UPDATE:
Klockan är 4 minuter i 3 och jag ska gå till coop för att möta upp Ida. Underbart. Jag undrar hur mycket sömn jag kommer få inatt.


Kommentarer
Postat av: Nika

GISSA VEM DET VAR SOM BLEV TVINGAD UT I ELLJUS?

2009-03-03 @ 10:53:05
URL: http://nikaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0