where is life in this town?

som vanligt är jag väldigt less på alla små människor
här som verkar ha blivit tappade när de var små.

För övrigt är allt skitbra, förutom att Linus är extremt dum och vägrar säga vem hans nya "span" är. Jag anser att det är hans skyldighet att berätta det för jag och Nika, vi är trots allt hans bästa (enda) vänner. Oh well, jag ska nog få det ur honom tids nog.

Idag är ingenting planerat, men jag är glad ändå. Det är sportlov, ikväll ska jag till Nika, nästa vecka har jag och Ida hela lägenheten för oss själva, snart är det vår...jag kan fortsätta länge! Just nu sitter jag och lyssnar på Stephen Lynch och han är jävligt bra, yes. Bjuder på en video med honom också, se till att lyssna på texten! Fucking bäst.


Kommentarer
Postat av: vickeJ

LINUS jag levla i Combat arms typ 2 levlar sen blire clan!!!:P

2009-02-28 @ 20:22:36
URL: http://vickej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0