these changes isn't changing me

I wanna stand up, I wanna let go
You know, you know - no you don't, you don't.
I wanna shine on in the hearts of men,
I want a meaning from the back of my broken hand.

Another head aches, another heart breaks
I am so much older than I can take
And my affection, well it comes and goes
I need direction to perfection.

Jag har egentligen ingen som helst anledning till att gnälla, jag inser inte själv hur bra jag har det. Men ibland blir jag obeskrivligt less på en del saker och det tar på mitt humör. Om jag gör mitt bästa och det inte räcker till, så finns det faktiskt ingenting jag kan göra åt saken. Så, jag ville bara få det ur mig. Tack så jävla mycket. (Ingen behöver ta åt sig, det handlar inte om er.) 

Iallafall! Min inaktivitet beror på att jag bott hos pappa förra veckan, men nu har jag återvänt till en mer civiliserad miljö igen. Jag ska tydligen iväg på Blomsterlandet med mamma nu, jag har ingen aning om vad jag ska göra där, men det var tydligen viktigt för henne...så, ja. Jag antar att jag blir tvungen. Skriver kanske ett längre inlägg senare. Och alla är fortfarande homosexuella.


Jag har saknat dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0