Tragiskt.

Nu fick jag värsta pressen på mig, Olov ska läsa vår blogg! Han lär väl tro att jag är djupt depressiv och självmordsbenägen med tanke på min inställning till allting. Men ja, jag antar att jag får leva med en massa bekymrade blickar och förslag att gå till skolkuratorn. Hrm. Nu kom Robert och Filip och trakasserade oss i vårt bloggande. De kan ta sig. Olov, jag tycker att du borde överväga att ge dem IG.

Och PALLA ATT JAG HAR SÅNT JÄVLA OFLYT HELA TIDEN. Jag sabbade en bräda i bänken i blå laget igår, och så kom Olov där ba "VAD GÖRU?!?!?!?!?" och jag ba "hrm...inget?" Men ja, det är sånt man får ta när man är så fruktansvärt skicklig och tursam som jag. Jaja.

Btw (by the way betyder det, för er som bott i en grotta i hela ert liv) så finns det olika kategorier i hörnet till vänster. Där kan ni välja att gå in på inlägg där enbart Linus, jag eller Nika skrivit. Nu ska vi gå och dö.

Alla är homosexuella.
/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0