out of context.

Linus, sätt igång och blogga! Det var ett bra tag sedan nu.

Det är söndag imorgon, vilket innebär en jävla massa ångest - och jag orkar verkligen inte åka till pappa, speciellt när Ida inte bor där längre. För att inte förglömma skola, matteprov, vinter, kyla...ÅHHH. Jag tänker och oroar mig alldeles för mycket, det är oerhört jobbigt. Samtidigt verkar jag inte kunna sluta. Jag orkar inte riktigt med mig själv ibland, hrm. För att citera Lasse Lindh; jag vet, jag är hopplöst svår ibland.

Jag kan nästan slå vad om att antalet självmordsbenägna i Sverige ökar med typ 95% under januari - april. Vintern är nog det mest deprimerande som existerar. Jag vill ha sommar och jag vill vara bekymmerslös. Varför är den minst omtyckta årstiden längst? Rätt komiskt, egentligen. Det har dock gått jävligt snabbt i år, det känns som att det nyss var 21 januari men nehej, nu är det 21 februari. Btw, Nika fyller år den 27 februari. Säg grattis till henne, or I will kill you. :)

Nu tror jag att jag ska gå och vara lite social med mitt moderskap. Eller, social och social. Sitta i samma soffa som henne och se på tv. Alla är homosexuella.
/Emma




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi.

Emmiissss, vi gör nått :) ?

2009-02-22 @ 10:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0