Nika

Åh, man dör av skratt när man läser emmas inlägg. Lite längre ner kan ni läsa hennes senaste. Nu ska jag berätta om hennes familj, för när hon gör det så överdriver hon rejält.

Emmas pappa
är supercool. Han säger alltid "hej nika" när han ser mig, till och med idag, när jag och linus väntade på henne så vinkade han åt mig 2 gånger. Gulligt!

Emmas mamma känner jag inte lika bra som Emmas pappa. Men hon är också jättegullig och säger alltid hej. Hon är en aningens tystare och gillar inte att prata lika mycket som dom andra. Ändå jättegulligt. Mer då? somsagt så känner jag inte henne lika bra. Men, ni fattar endå.

Emmas lillasyster heter Johanna och henne har jag inte så mycket fakta om. Hon är ganska "bråkig" när hon ser emma och vill jävlas med henne. Som när vi gick hem från skolan en gång så gick Johanna en aningens längre fram än oss och hon vände sig om var tredje sekund och flina åt emma. Haha, syskonbråk, hur gulligt?

Emmas storasyster vet jag inte alls så mycket om. Kommer bara ihåg att hon lyssnade ganska mycket på Darin för kanske, hm 3-4 år sen. Hon hade massa tidningar som emma kollade i då. Haha! Hon och emma är ganska lika på utseendet också. Gulligt!

Där har ni sanningen om emmas familj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inga kommentarer???

2009-02-12 @ 19:00:56
Postat av: vickeJ

På fredag..... ;)

2009-02-12 @ 20:15:50
URL: http://vickej.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilken fin blogg ni har gjort =D

2009-02-12 @ 21:14:02
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0