link it to the world

Jaha, så jag står alltså för de deprimerande inläggen. Tack så mycket för denna utomordentliga ära, jag får skriva DEPRIMERANDE inlägg! Jag blir nästan rörd. Nej, men allvarligt talat. Det är bra. För jag kan inte göra annat än att gnälla i mina blogginlägg, det lyckas alltid ligga en negativ stämning över dem. Och nu när jag har blivit ombedd att vara negativ, varför inte? Det är ju trots allt min starka sida.

Den här (för tillfället rätt så risiga) bloggen ska alltså styras upp inom kort av den så kallade Härskarbloggen, MOAHAHAHA! Jag är säker på att den kommer bli skitbra, såvida Nika inte tar någon jätterisig bild på mig och använder den i headern. Oh well, vi får väl hoppas på det bästa. Vi satsar på att hamna på samma kändisnivå som Kenza ungefär. Det kommer förmodligen gå bra, eftersom att vi är pretty much bäst i världen. =D Jag ska göra reklam för den på min egen blogg också, och DÅ lär antalet besökare enbart STIGA, för min blogg är ju så KÄND! Hrm. Host. -pinsam tystnad-

....ah. Nu blev inte första inlägget bättre än såhär, jag känner att jag hade en brist på inspiration för tillfället. Egentligen borde negativiteten flöda, jag är ju trots allt hemma hos pappa...menmen. Man kan inte lyckas varje gång. (Jag lyckas aldrig.)

Alla är homosexuella.
/ Emma.

Oh and btw, mina rubriker kommer alltid se sådär deprimerande ut. Även frasen "alla är homosexuella" lär finnas kvar ett bra tag framöver. Det ger er kanske en ledtråd om vem det är som skriver, hrm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0