life isn't fear

Hej, jag är i curlinghallem. det är ca en halvtimme kvar tills min träning börgar och ingen har kommit så jag har ingen att snacka bort tiden med. Btw så måste det här vara sveriges dåligaste dator. Ajdå. Jag tänkte bara ta en snabb annalys av vissa speciella bloggar. T.e.x Kenza, Blonidnbella, and so on. Deras bloggar kan ju bara ta sig. Dom skriver om att dom älskar skor, OJJ!!! Det finns många som älskar skor, Byw så kan dom ju inte skriva om sina kompissar och så, det är ju bara deras kommpissar som fattar då. Det värsta är ju det att dom skriver typ, jag har precis kommit ur duschenoch då får dom typ hundra kommentarer, medans jag försöker förlöjliga världsläget och vad får jag, en fem kommentarer och fyra gånger har dom klickat på knappen för många gånger. life just isn't fear.

                                                                                                       //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0