sing for absolution

Jag ogillar en del pensionärer.
Inte söta tanter och farbröder - jag pratar om bittra jävla kärringar och gubbar som går runt och gnäller på allt. Vädret, samhället, personalen på sjukhemmet, ungdomar, invandrare, homosexuella, halloween, datorer...jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst. Sure, det är klart att alla får ha sina åsikter, men låt dem inte gå ut över mig och försök inte tvinga mig till att hålla med. Tack på förhand.

Oh well, nu är det iallafall fredag eftermiddag och det är jag glad över! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och är allmänt glad. Ola skulle tydligen läsa vår blogg idag också, vi får väl hoppas att han inte blir allt för avskräckt av mina inlägg. :) De har en tendens att bli rätt så...hemska. Äh, det blir skitbra.

Alla är homosexuella.
/Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHAHHAHAAAAA

2009-02-20 @ 15:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0