breaking my back just to know your name

Jag skriver från Idas dator, eftersom att somliga personer sitter och nördar i ca 45 år och inte har en tanke på att lämna ifrån sig datorn inom de senaste 6 timmarna. Åhja. Iallafall. NU ÄR DET SPORTLOV. Så obeskrivligt jävla härligt. Dessutom ska mamma och Johanna iväg till mammas pojkvän fr. måndag till torsdag - vilket innebär 4 dagar ensam i lägenheten med Ida. UNDERBART. Jag älskar mitt liv, yesss.

Jag har brist på saker att skriva om för tillfället. Öh. Ida har 3 olika slags parfymer på sitt skrivbord (jag vet att ni tycker att det är intressant i smyg). Även ett ytterst vackert Ellos-kuvert. En plånbok, en lampa, plattång...alltså. Det är förmodligen bäst att jag slutar här innan detta inlägg övergår till något som INGEN orkar läsa.

Alla är homosexuella.
/Emma

Kommentarer
Postat av: Linus

det är inte sporlov före måndag!

2009-03-01 @ 18:05:39
URL: http://linusemmanika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0