Ändrad design

Hej på er! Det är nika som sitter här och skriver nu. Vi fick många komentarer på skolan om att det blev roligare, eller var kanske jag ska säga. när det fanns med bilder på oss i headern, så nu tog jag min tid och fixade det också. Ändrade lite bakrund och sånt också.
Sitter och väntar på emma, hon skulle tydligen äta, oj vilken tid det har tagit. Jag åt kvart i fem, och hon har inte ätit än. Seeeegis.
Mamma har pratat om utlandsresa också, gissa vem det är som känner pepppepppepp? Men hon sa att det fortfarande inte var säkert än, men jag är endå pepppeppepp. Det är ju fredag och helg plus att det är en viss person som fyller 14 om exakt 1 vecka, vem kan det vara? höhöhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0