Oj jävlar i helvette

Hej alla. Asså jag satt och läste ALLA våra inlägg från i våras och även fast jag kanske hatade mitt liv då så tycker jag nog att det var ganska bra ändå och jag skulle nog vilja återuppleva det. Jag menar inte att jag vill bryta armen och allt detdär med m*a och om den "okände" hotaren. Men förutom det så. Jag vill att det ska bli ljusare och varmare. Jag vill praoa, jag vill att viktor ovh jag ska ha en bättre relation än nu, jag vill gå ut och gå varje deg, jag vill träffa Fanny. Speciellt det sista vore SKITROLIGT. Det var roligt, vi bloggade,en massa personer kommenterade, jag skrev en massa halvrisiga inlägg. Jag skrattade ihjäl mig åt Emmas inlägg. Tittade på alla nikas fina bilder,  och jag vill uppleva det igen. Så för att göra det så tänkte jag dra igång bloggen igen, Emma och Nika får vara hur delaktiga de vill men det vore roligt om de skrev ofta. Eller jag vet inte, det kanske blir en fail. Jag menar, vi har ju förändrats VÄLDIGT mycket sedan i våras men jag tycker att vi kan försöka iaf. Om det failar så tar vi väll bort alla inlägg och sedan så låter vi det väll vara. Aja hejdå.


                  /Linus 

Kommentarer
Postat av: maria

Wiiiiih!:D

2010-01-01 @ 22:20:19
URL: http://mariasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0