You think your life is deplorable? Become a Rockstar!

Hej, eftersom att jag inte har skrivt om något annat än min arm den senaste tiden så tyckte jag att jag skulle börja om med ett litet påhopp. Jag tänkte hoppa på, och nu kommer jag att förstöra några personers hela värld, Rockstjärnor,asså vad är det för jävla påhitt, alltså jag har inget emot typ såhär vanliga rockgrupper typ Nickelback och Takida och och lite såhär "snällare" rockband. Men alla rikiga "hårdrocksband" typ Maham och Sliped nocks (jag vete fan om de stavas så) men iaf så de är ju typ sjuka i huvet, maham t.ex. de slacktar alltså grisar på senen, asså hallå, polisen, syket, tvångsvården, men då, bara för att de är kända och har en massa fans och pengar och allt möjligt så får de gå fria, jag tycker föressten att de borde ta in alla som va på deras konserter för att man kan ju inte vara så jävla hel i huvudet om man vill gå och se på när grisar slacktas. Sedan tycker jag att rockssjärnor är ganska mesiga, de typ, ja det var en plats kvar på min spelning och åh! jag sålde bara 25 000 exemplar av min senaste skiva nä då måste jag hänga mig i ett dörrhantag, men det är inte bara rockstjärornas fel, eller i grund och botten är det ju det, men jag säger bara drågerna, asså måsste jag säga något mer, om det nu råkar vara någon som är lite... trött! så kan jag junförklara, asså drogerna gör att det börjar se saker och inbilla sig saker men det är ju typ något som man måste börja med för att anars så är man ju inte en riktig rockstärna, men det är väll därför som alla "drågbanden" bara skriker, för att man inte kan prata ordentligt, men tillsist så borde jag skriva ett brev till president Obama om att de borde ta fasst alla riktiga deth metal band för att alla går ju på dråger så att. Det här inlägget vart inye så roligt som jag tänkt mig men ni kan ju komentera endå om så bara för att skriva att ni håller med om att de blev ett tråkigt inlägg, Vendela är iaf en bra person som kommenterar, jag träffadehenne i måndags btw och Frida i dag på vägen hem Det var roligare i måndags då hade jag inte operrerat armen. Kommentera!!

           Ja vem är det som kan skriva 500 rader utan mening? //Linus 

          

Kommentarer
Postat av: Maja

sv. varför inte?

2009-04-10 @ 10:13:32
URL: http://majawlolob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Orka Blöjrock som typ Takida >8'D

Om man ska gå på konsert vill man ju se något nytt och coolt, inte typ mesar som står och inte ens kan sjunga 8DD

I GO FOR THE SLAKTADE GRISARNA <3

>8'D (Y)

2009-04-10 @ 15:10:17
Postat av: Jullis Knullis 8'D

2009-04-10 @ 15:10:50
Postat av: vickeJ

de stavas slipknot och mayhem

mayhem suger ***** men slipknot är bra:D

2009-04-10 @ 16:56:30
URL: http://vickej.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAHA SLIPED NOCKS <3 slipknot, linus!

och det där inlägget var för övrigt rätt kul tycker jag.

2009-04-13 @ 11:16:05
Postat av: Nika

HAHA.

sv: TAAAAAAAACK!

2009-04-15 @ 21:03:24
URL: http://nikaf.devote.se
Postat av: Vendela

Hahaha, ofta du träffade Frida?? :)

Då antar jag att din dag var räddad ;)

Jag var ju på sörböle idag, du såg att må bra nu efter din "vurpa". Har du opererat armen? :(

Nej, stackare <3 Tog det ont??

Det hoppas jag inte :)

Men vi ses =)

2009-04-23 @ 14:09:37
Postat av: vendela

Haha ofta du träffade Frida?? =)

Då antar jag att din dag var räddad ;)

Jag var ju på sörböle idag ;)

Men du såg ut att må bra efter din "vurpa".:)

Hoppas det var så också ;)

Har du opererat armen?:(

Stackare <3

Hoppas det inte gjorde ont

Vi ses :D

Kram

2009-04-23 @ 14:18:55
Postat av: Anonym

Haha ofta du träffade Frida?? =)

Då antar jag att din dag var räddad ;)

Jag var ju på sörböle idag ;)

Men du såg ut att må bra efter din "vurpa".:)

Hoppas det var så också ;)

Har du opererat armen?:(

Stackare <3

Hoppas det inte gjorde ont

Vi ses :D

Kram

2009-04-23 @ 14:19:50
Postat av: v

Förlåt :)

Det dampade LITE grann ;)

2009-04-23 @ 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0