Just want to have an end!

Hej, jag kommer att få mentala sammanbrott om jag inte får klia mig under gippset snart, jag tror att jag ska skylla på Fanny för att det är inte meningen att jag ska va med på innebandycuper så om hon hade berättat om mixsm lite tidigare så skulle det här aldrig hänt. Men, men, jag va i Umeå endå och såg några matchermen det gick inte så bra, de kom trea i gruppen så de fick inte spela slutspel, i morn är det praktik, något pepp! Men jag undrar vrfr ingen kommenterar och vrfr det bara är jag som skriver. Jag hatar mitt gipps!

  Umeå, Björkarnas stad.

             //Linus

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: hahaha, jag e stabilare än dej linus =]

2009-04-05 @ 19:04:33
Postat av: Maja

Linus jag tycker synd om dej :(

var ska du praoa föresten? =)

2009-04-05 @ 21:47:51
URL: http://majawlolob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0